18 augusti 2011

Första arbetsveckan...

Imorgon är första arbetsveckan avklarad.

Det har varit roligt att börja arbeta igen. Men mindre roligt har varit att jag varit så dålig varje dag jag kommit hem efter arbetet.

Fruktansvärd huvudvärk, det har bara varit att ta huvudvärksmedicin och gå och lägga sig. Huvudvärk har jag haft hela veckan och på grund av detta har det inte blivit något stickat.

Så jag hoppas att jag mår mycket bättre på söndag så jag orkar gå på kursen. Kursen är hos en riktig "kändis" inom stickvärlden. Mer avslöjar jag inte förrän efter kursen.

Förra året vid den här tiden sålde en väninna ut sitt garnlager på Kvibergs marknad. Hon har haft en garnaffär tidigare. Jag var där och köpte mycket garn. Nu ska hon sälja ut resten av sitt lager, men vet inte om jag ska köpa mer garn. Jag tycker jag har så mycket garn att jag inte hinner sticka upp allt. Så jag vet inte om jag ska göra ett besök hos henne. Jag får fundera lite till...

2 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att du är piggare nu till helgen, så att du kan gå på kursen! Jobbigt med huvudvärk. Jag har problem med migrän, så jag förstår att du har haft det besvärligt i veckan!
    Det är lätt att handla på sig för mycket garn.... men det förfars ju inte ;)
    Önskar dig en bra helg!
    kram

    SvaraRadera
  2. Hej Majsan. Skönt att komma iväg på kursen. Ja, det är jobbigt med huvudvärk. Jag har inte migrän som du. Men min man har haft migrän sedan han var ung. Han kan ha migrän veckor i sträck ibland när det är som värst. Så hoppas jag att du inte har det. Kram.

    SvaraRadera