21 juli 2011

Grodan på Ullared...

Igår var Grodan på Ullared för första gången i sitt unga liv.

Bilresan från Göteborg till Ullared gick lugnt. Under hela dagen på Ullared sov Grodan i sin bilbarnstol, förutom när hon ammades och byttes blöjor på.



Det är svårt att motstå inköp till Grodan. Farmor köpte en bärsele till Grodan. Den kom till användning idag när de ska åka hem till Stockholm. Fullt med packning och en liten att släpa på. Jag kommer vara orolig hela dagen för hur de ska ta sig hem när de kommer fram med all packning de har med sig.

På Ullared kunde jag inte hålla mig när jag hittade klänningar till Grodan med grodmärken på.







Sedan hittade jag även tights med svart kjol till. Alla kläderna är till för Grodan nästa sommar.




- postad av StickFarmor från iPhone.

2 kommentarer:

  1. Vilka ljuvliga kläder och vilken söt liten Groda! Förstår att hon är farmors ögonsten =)

    SvaraRadera
  2. Hej Majsan!

    Ja, klänningarna gick inte alls att motstå. Jag såg inte förrän jag kom hem att det var
    samma klänningar men olika färg. Grodan är helt riktigt min ögonsten, jag har alltid önskat
    att få en liten tjej, men så blev det inte. Jag får ta igen det nu.

    SvaraRadera